Γενικές οδηγίες αντιμετώπισης τεχνικών προβλημάτων

Α. Δοκιμάστε το CD ROM σε άλλον υπολογιστή

Πριν από οποιαδήποτε άλλη ενέργεια καλό θα ήταν να δοκιμάσετε το CD ROM του προγράμματος σε έναν άλλο υπολογιστή για να διαπιστωθεί εάν εξακολουθεί να παρουσιάζει το ίδιο πρόβλημα.

Β. Ελέγξτε τις ελάχιστες απαιτήσεις του προγράμματος

Είναι σημαντικό να καλύπτονται από τη σύνθεση του συστήματός σας, οι ελάχιστες απαιτήσεις που αναγράφονται σε κάθε πακέτο. Σε διαφορετική περίπτωση η εφαρμογή είναι πολύ πιθανόν να μην εκτελείται.

Γ. Ελέγξτε τον ήχο

Εάν έχετε πρόβλημα με τον ήχο κάποιας εφαρμογής:

Δ. Καθαρίστε το CD-ROM

Πολλές φορές η εφαρμογή μπορεί να μην εκτελείτε λόγω της μη καλής κατάστασης του CD-ROM. Σε αυτή την περίπτωση μπορείτε να δοκιμάσετε να καθαρίσετε την επιφάνεια του CD-ROM με ένα στεγνό μαλακό πανί. Ακόμα, προσπαθήστε να διατηρείτε την επιφάνειά του καθαρή, χωρίς γρατσουνιές, να μην το εκθέτετε στον ήλιο, σε υψηλές θερμοκρασίες και σε νερό.

Ε. Γενικά προβλήματα υπολογιστή

Σε γενικά προβλήματα του υπολογιστή (π.χ. δεν αναγνωρίζει κάποια συσκευή απαραίτητη για το πρόγραμμα, “κρεμάει” συχνά κλπ) συνιστούμε την επικοινωνία με την προμηθεύτρια εταιρεία του υπολογιστή σας, ειδικά αν το μηχάνημα σας είναι πολύ καινούργιο και εντός των ορίων εγγύησης.

Οδηγίες για έμπειρους χρήστες

Εάν είστε εξοικειωμένος χρήστης με την λειτουργία του υπολογιστή σας και του λειτουργικού του συστήματος μπορείτε, εκτός από τις παραπάνω, να ακολουθήσετε κάποιες επιπλέον οδηγίες ανάλογα με συγκεκριμένα προβλήματα που μπορούν να παρουσιαστούν. Προσοχή, η εταιρία SIEM EΠΕ δεν φέρει καμία ευθύνη για οποιαδήποτε επίπτωση έχει η χρήση των παρακάτω οδηγιών στο σύστημά σας.

Α. Πρόβλημα με τον ήχο

B. Πρόβλημα με την οθόνη

Γ. Επανεγκατάσταση λειτουργικού συστήματος

Σε περίπτωση που δεν δουλέψει τίποτα από τα παραπάνω επιχειρήστε να επανεγκαταστήσετε το λειτουργικό σύστημα.

Σημειώνεται ότι, την τελευταία έκδοση της βιβλιοθήκης DirectX της Microsoft μπορείτε να την βρείτε σε κάποιο από τα CD-ROM των περιοδικών πληροφορικής που κυκλοφορούν ή να την “κατεβάσετε” από τον δικτυακό τόπο (website) της Microsoft στη διεύθυνση http://www.microsoft.com/downloads/Browse.aspx?displaylang=en&categoryid=2

Εάν μετά από τις προσπάθειες σας, συνεχίζετε να αντιμετωπίζετε προβλήματα με την εκτέλεση της εφαρμογής παρακαλούμε συμπληρώστε τη ΦΟΡΜΑ ή επικοινωνήστε μαζί μας στο τηλέφωνο 210 7299571.